www.baby.competenza.pl

Polityka zwrotów

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą
o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na
odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez
Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np.
poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres:competenza.root@gmail.com Wystarczy, że
prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Reja 13/4,28-500 Kazimierza
Wielka, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w
Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od
Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie
dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach
wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw
znajdziesz w tym dokumencie.

Reklamacje
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci
określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na
adres e-mail:competenza.root@gmail.com
Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w
chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:

  • wymiany towaru,
  • naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:

  • odstąpieniu od umowy,
  • obniżeniu ceny.
    Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 Miejscowość, data

 
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. zamówienia

Do
Competenza Jagoda Marzec
Ul. Reja 13/4
28-500 Kazimierza Wielka

 
 
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
odstępuję od umowy nr ……………….., zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu
towaru  ……………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:
 
……………………………………………………………………………………………………………

 
…………………………………………….
podpis konsumenta

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

 Miejscowość, data

 
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. zamówienia

Do
Competenza Jagoda Marzec
Ul. Reja 13/4
28-500 Kazimierza Wielka

www.ecommercelegal.pl

 
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny
z umową (wadliwy). Wada polega na ……………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………….
Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej
zamówienie)
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………
 
Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na
podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
 
•        żądam nieodpłatnej naprawy towaru
•        żądam wymiany towaru na nowy
W przypadkach określonych w przepisach:
•        składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
•        składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy
proszę o zwrot podanej kwoty na konto
………………………………………………………………………
 
/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………….
 

 
…………………………………………….
podpis konsumenta

Koszyk
Scroll to Top